Een goede financiële administratie van een BV is de basis van het bedrijf. Zonder inzicht in cijfers kun je niet aangeven welke richting je uit wil. Daarnaast ben je als eigenaar van een BV verplicht om je aan bepaalde regels te houden als het gaat om de administratie. In sommige gevallen is zelfs de goedkeuring van een accountant verplicht. Accountant Vast helpt jou graag bij de administratie van jouw BV.
Eisen voor de administratie van een BV
De administratie van een BV moet een aantal dingen bevatten. Zo moet het bestaan uit een balans, jaarrekening en een duidelijke winst- en verliesrekening. Daarnaast zul je ook te maken krijgen met vennootschapsbelasting en eigen vermogen. Het kan zijn dat de belastingdienst eist dat de administratie goed wordt gekeurd door een officieel erkende accountant. Hier helpt Accountant Vast jou graag bij.
Administratie BV uitbesteden
Accountant Vast heeft diverse specialisten in huis die ervoor zorgen dat de administratie van jouw BV goed op orde is. Dit alles doen wij voor een vast bedrag per maand. Bij ons kun je zelf een pakket samenstellen en aangeven welke diensten je af wil nemen. Naast het verwerken van de administratie kan Accountant Vast het volgende verzorgen:
- Jaarrekening
- Jaarstukken bespreken
- Deponering / Notulen
- Aangifte Vennootschapsbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting voor 1 of 2 personen
- Wij kunnen ervoor zorgen dat jij zelf online kunt factureren en relaties beheren.
Administratiepakket BV zelf samenstellen
Klik hier om jouw eigen pakket samen te stellen. Kies bij rechtsvorm voor BV en doorloop de vervolgstappen om tot jouw ideale administratiepakket te komen. Onderaan de streep zie je direct wat de kosten per maand zullen zijn. Vul jouw gegevens in en wij nemen contact met jou op om al jouw wensen te bespreken. Samen zorgen wij ervoor dat de administratie van jouw BV op orde is!
Wil je meer weten over onze dienstverlening of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op.